domingo, 8 de febrero de 2009

No es pagat per riure


 Alguns amics del Museu de l'Humor ens critiquen per el mal humor que ens vessa quan parlam del Consell de Mallorca, de la conselleria de Cultura que presideix Joana Lluïsa Mascaró, pel fet que ens nega l'aportació econòmica que fa falta per a començar a treballar en el projecte. Si insistim tant és pel fet que el Consell és l'organisme competent, a Mallorca, pel que fa als museus i, pensam, que el nostre projecte ha  de tenir el màxim suport institucional, i també  del sector privat, si vol arribar enfora.
  D'aquí uns dies farà un any que presentarem el projecte a la  consellera (presidenta del PSM, per cert). La senyora Mascaró ens digué que no disposava de pressupost (2008), però que sí ho podria fer l'any pròxim (2009), i fins i  tot va posar títol a la campanya: "No es pagat per riure". 
 A l'hora de la veritat: res de res; i es per això que donam "canya", perquè no renunciam a ser crítics amb el que sigui, per molt que ens uneixi moltes afinitats.
 Peró també en sabem, de ser hipòcrites i fer reverències. Quan algú, fins i tot la consellera Mascaró,  ens aporti el capital que ens  falta, no ens costarà gaire canviar el cantet (con fa quasi tothom quan la baldufa els hi balla). Tot sigui per aconseguir fer del Museu de l'Humor, o el nom que li vulguem donar, una realitat: no es pagat per riure 

3 comentarios:

  1. Quizás el hecho de que se haya definido el proyecto como "Museo del humor" es el estancamiento en el se encuentra.Si no se llamara "Museo", ¿ qué institución debería aportar fondos?. Por eso es que insisto en que se encuentra todo estancado y con algunas dosis de mal humor. Si necesitas fondos para un proyecto, no te empecines en que te los den o les das caña, porque hay 1000 personas que desean también subvenciones para sus historias, p,ej, la bandera en la montaña. ¿¿¿¿¿ y si hicieras una colección de chistes payeses y los llevaras a la misma montaña, para que los que llegan con la bandera se relajaran un poco después del esfuerzo?????????????? SEGURO QUE TE SUBVENCIONAN EL PROYECTO. ENDAVANT.

    ResponderEliminar
  2. Debemos puntualizar que si insistimos en dar caña no es para conseguir una subvención ni nada paracido, sino por el placer de dar caña, que es una forma divertida de llevar las cosas.
    Contrariamente a lo que pueda parecer, la cosa no está estancada ni a expensas de recibir ayuda de las instituiones. Estamos avanzando mucho más de lo que parece, y sólo por cuestiones físicas, que el provocador conoce, nos impide ser más dinámicos exteriormente. No tenemos presupuesto, pero no nos faltan amigos, como usted, imaginación, ni una ciática que nos indica que seguimos estando vivos,
    En cuanto a lo del "Museo", aclaramos que ese será el nombre popular, porque todo el mundo sabe lo que es un museo (escriba cartoo museum en el buscador de internet). El nombre oficial será el que le queramos dar: Casa, centro, refugio, nido, bunker...
    siga usted provocando, por favor

    ResponderEliminar
  3. cartoon museum, quise escribir. Aparacen unas 800.000 páginas

    ResponderEliminar