martes, 12 de enero de 2010

Acord per a ubicar el Chupano de l'Humor a sa Casa Llarga




El Museu Chupano de l’Humor prest serà una realitat, després de l’acord de col·laboració entre Can Gazà Institut Contra l’Exclusió Social i la Societat Protectora de l’Humor, que permetrà ocupar el porxo de sa Casa Llarga, a la carretera de Valldemossa, kilòmetre 4,5, junt al futur hospital de Son Espases.

L’acord ha estat “fermat” per Jaume Mateu, president de Can Gazà; i Pep Roig i Antoni Rotger, president i secretari, respectivament de la promotora. Jaume Santandreu, que està de viatge, no hi ha estat present en cos, però sí en ànima.

No han fet falta documents ni firmes. Una encaixada de mans, de la manera que es feien les coses temps enrere, ha estat suficient.

No hi ha data d’obertura, però hi ha voluntat que sigui la primavera vinent.



Acuerdo para la sede del Museu Chupano de l’Humor


El Museu Chupano de l’Humor, en Mallorca, pronto será realidad, tras el acuerdo de colaboración entre Can Gazà: Instituto Contra l’Exclusión Social y la Sociedad Protectora de l’Humor, que permitirá ocupar el porche de Sa Casa Llarga, en la carretera de Valldemossa, kilómetro 4,5, junto al futuro hospital de Son Espases, en Palma.
El
acuerdo ha sido establecido hoy entre Jaume Mateu, presidente de Can Gazà, y Pep Roig y Antoni Rotger, presidente y secretario, respectivamente de la promotora. Jaume Santandreu, que está de viaje, no ha estado presente en cuerpo, pero sí en alma.
No han hecho falta documentos ni firmas. Un apretón de manos de manos, de la manera
que se hacían las cosas tiempos atrás, ha sido suficiente.
No hay
fecha d’apertura, pero sí voluntad de que sea primavera próxima.

Recalcar que este proyecto no cuenta con ayudas ni subvenciones oficiales. Todo queda entre la solidaridad de los marginados


No hay comentarios:

Publicar un comentario

"Última Hora"- Mosquitos