lunes, 18 de enero de 2010

Museu "chupano" de l'Humor, camina

Enhorabona!

Tots els que volem que el Museu Chupano de l’Humor sigui una realitat, estam d’enhorabona, ja que començam a saber, de veritat que hi ha gent molt disposada a col·laborar, de manera tangible.

A sa Casa Llarga, la gent de Can Gazà ja a començat la tasca de posar a punt les diferents sales del Porxo on s’ubicarà el nostre espai dedicat a l’humor, tota casta d’humor, no només dibuixos.

Per altra banda, ja ens han fet arribar propostes de col·laboració tècnica i material, de manera desinteressada.

Volem dir que la iniciativa privada ens està obrint els braços i nosaltres intentarem correspondre de la millor manera, tenint en compte que, aquest, es un projecte comú, de tots els que ho entenguin i vulguin participar.

Cal dir que la funció principal del Museu Chupano de l’Humor es oferir un espai per l’arxiu, estudi, preservació, divulgació de tot el que tengui a veure amb l’humor.

Hi haurà un espai dedicat a Balears, però consideram que l’humor es patrimoni universal i, per tant, tot l’univers humorístic hi tendrà cabuda: actors, autor, escriptors, dibuixants, pintors, escultors, músics, glosadors, personatges de la cultura i la festa popular, etc.

Gracies a tots.


¡ENHORABUENA!

Todos los que queremos que el Museu “Chupano” de l’Humor sea una realidad, estamos de enhorabuena, puesto que empezamos a saber, de verdad, que hay gente muy dispuesta a colaborar, de manera tangible.

A sa Casa Larga, la gente de Can Gazà ya a empezado la tarea de poner a punto las diferentes salas del porche dónde se ubicará nuestro espacio dedicado a l’humor, toda clase de humor, no sólo dibujos.

Por otra parte, ya nos han hecho llegar propuestas de colaboración técnica y material de manera desinteresada.

Queremos decir que la iniciativa privada nos está abriendo los brazos y nosotros intentaremos corresponder de la mejor manera, teniendo en cuenta que este, es un proyecto común, de todos los que lo entiendan y quieran participar.
Decir que la función principal del Museu es ofrecer un espacio para el archivo, estudio, preservación, divulgación de todo lo relacionado con el humor.
Habrá un espacio dedicado en Baleares, pero consideramos que el humor es patrimonio universal y, por lo tanto, todo el universo humorístico tendrá cabida: actores, autores, escritores, dibujantes, pintores, escultores, músicos,glosadors, personajes de la cultura y la fiesta popular, etc.

Gracias todos



No hay comentarios:

Publicar un comentario

"Última Hora"- Mosquitos