martes, 9 de febrero de 2010

Ajuda a sa Casa Llarga


La Casa Llarga, filial de can Gazà, llar d’acollida per a aturats sense sostre i belles arts marginals, fa una crida a la solidaritat social, per tal de poder aconseguir posar en condicions l’espai i desenvolupar la tasca per a la qual va ser cedit el casal, a la carretera de Valldemossa, veí del futur hospital de Son Espases.

De moment, el polifacètic Manu Blanco, segons ens confirma el periodista Pedro Prieto, pensa organitzar un festival solidari. Per altra banda, una coneguda galeria d’art cedirà part del seu fons artístic per organitzar una subhasta, possiblement a Pollença, el proper mes de març.

La Societat Protectora de l’Humor, promotora del Museu de l’Humor a Mallorca, comença una campanya per compondre un gran mural solidari, a base de targes dibuixades per tothom que vulgui col·laborar. També posa a disposició del públic originals i reproduccions de Pep Roig i d’altres dibuixants que vulguin participar.


TEXTO EN CASTELLANO


La Casa Llarga, filial de *can *Gazà, hogar d’acogida para desempleados sin techo y bellas artes marginales, hace un llamamiento a la solidaridad social, por tal de poder conseguir poner en condiciones l’espacio y desarrollar la tarea para la cual fue cedido el casal, en la carretera de Valldemossa, vecino del futuro hospital de Son Espadas.

Por el momento, el polifacético *Manu Blanco, según nos confirma el periodista Pedro Prieto, piensa organizar un festival solidario. Por otra parte, una conocida galería d’arte cederá parte de su fondo artístico por organizar una subasta, posiblemente en Pollença, el próximo mes de marzo.

La Sociedad Protectora de l’Humor, promotora del Museo de l’Humor en Mallorca, empieza una campaña por componer un gran mural solidario, a base de tarjetas dibujadas por todo el mundo que quiera colaborar. También pone a disposición del público, originales y reproducciones de Pep Roig y de otros dibujantes que quieran participar

No hay comentarios:

Publicar un comentario

"Úllima Hora"- Infidelidad internacional