jueves, 31 de marzo de 2011

GAMBIROTADES DEL, DE MOMENT ENCARA, SECRETARI COIXET






Un bon pardalango, està fet aquest Presi meu i del Museu.
Es veu que s'ha avorrit tot copiant les beneitures dels polítics, traduint-les en esbojarrats burots; tant que, ara, es dedica a contar les meves intimitats de cames=gambes que em fan anar caminant a la torta biorxa, talment un gambirot.
Es ben cert que me vaig engolir un bon grapat de Gambes de Sóller, emperò el que no queda clar, perquè no ho conta en veritat, que dels milions d'euros del Govern i Consell se'n va fer càrrec ell. A mi em va conformar amb unes quantes gambes i ell, de llavors ençà, en sopa cada dia.
No sé si ara les fa dur d'Albacete. El cas és que de tant ficant-se amb els corruptes s'ha contagiat i té muntat un entremat de tràfic de gambes que Déu n'hi do.
Pel que fa a les meves tres cames, afortunadament no caldrà operar-me, de moment, de la d'enmig; fins i tot, i gràcies a la promoció que me fa (ara actuaré de calatravinetxo no gens fi) aquesta ESTIU aniré prou bé fent engronsar sa PERDIU.

AU IDÒ MEM !

4 comentarios:

  1. Toni tiene más piernas que un pulpo y de cada pierna agarra una gamba.
    (Una fan de Establiments)

    ResponderEliminar
  2. Bon dia Toni,

    vull fer te avinent que he anat rabent els teus anuncis de reparacions i sempre decideixo esperar contestar te a l' horabaixa quan el dia a dia estigui mes encalmat , però mai no hi arriba a estar tant com per que no quedi "una " coseta mes per fer.

    I després queda el recurs del dia següent ... i tampoc.

    Peró avui no ma na puc estar, lo de ses gambes a costa dels meus impostos ja es massa!.

    Toni te desig tot el millor i per reforçar cames que no quedi.

    Una abraçada molta sort i fins prest.... I a veure si a part de les gambes que ja veig no en deixares ni una ens seiem davant un bon gin tònic calatraví, que ja no se quin gust te.

    SORT.
    Xavier

    ResponderEliminar
  3. Toni, ja queda poc per anar a ballar. bs
    Marisa

    ResponderEliminar
  4. Molt bona! Això... La faràs servir però? Que et veig molt bé, et tenc ben present.

    xxx
    Marc

    ResponderEliminar

"Última Hora"- La Real gana