martes, 18 de octubre de 2011

EL MUSEU DE L'HUMOR, TRES ANYS DE NO RES











El dia 9 d’octubre de 2008 el nostre projecte de creació del Museu de l’Humor a Mallorca va ser presentat en el Teatre Xesc Forteza de Palma, amb una gran acollida per part del públic, dels mitjans de comunicació i, també, per part dels partits polítics  amb representació institucional els quals enviaren els seus representants.

 L’èxit de la convocatòria (no subvencionada) va fer pensar que prest el Museu de l’Humor seria una realitat. Però han passat tres anys i cap de les promeses s’han fet efectives. 


 Després del fracàs a Palma, el passat desembre presentarem la proposta al batle d’Inca i, també, als representants del grups polítics a l’oposició. Tots es mostraren favorables al projecte, presentat per part nostre com una proposta complementaria, cultural i turística a la ja existent oferta comercial i de restauració de la ciutat. No vàrem demanar cap aportació econòmica sinó un espai públic. Ha passat quasi un any i no ha estat possible aconseguir fer avançar l'oferiment.
Continuam pensant que el nostre es un projecte factible, econòmic i bàsic per a poder preservar tot el que té a veure amb l’humor, d’ahir, d’avui i de demà relacionat amb Mallorca, la Comunitat de les Illes Balears i la resta del món. 


La Societat Protectora de l’Humor pensa continuar intentant-lo 











El día 9 d’octubre de 2008 nuestro proyecto de creación del Museu de l’Humor en Mallorca fue presentado en el Teatro Xesc Forteza de Palma, con una gran acogida por parte del público, de los medios de comunicación y, también, por parte de los partidos políticos con representación institucional que enviaron a sus representantes.

El éxito de la convocatoria (no subvencionada) hizo pensar que pronto el Museu de l’Humor seria una realidad. Pero han pasado tres años y ninguna de las promesas se han hecho efectivas.

Tras el fracaso en Palma, el pasado diciembre presentamos la propuesta al  alcalde de Inca y, también, a los representantes de los grupos políticos en la oposición. Todos se mostraran favorables al proyecto, presentado por parte nuestra como una propuesta complementaria cultural y turística a la ya existente oferta comercial y de restauración de la ciudad. No pedimos ninguna aportación económica sino un espacio público. Ha pasado casi un año y no ha sido posible conseguir ningún avance en la propuesta. 
 Seguimos pensando que el nuestro es un proyecto factible, barato y básico para preservar todo aquello que tiene que ver con el humor, de ayer, hoy y mañana, relacionado con Mallorca, la Comunitat de les Illes Balears y del resto del mundo.

La Sociedad Protectora de l’Humor piensa continuar intentándolo

No hay comentarios:

Publicar un comentario