sábado, 31 de enero de 2009

COSES DEL SECRETARI COJITO RUMBÓN


L'art de fracassar  PROVERBI JAPONÈS: 


"S'aprèn poc d'una victòria; el veritable mestre és la derrota"


De la victòria s'aprèn menys que de la derrota, però se viu millor" (Pep Roig)


Amb un proverbi s'hi pot estar d'acord o no.

La qüestió, en el nostre cas, és:


Qui putes diu que estam derrotats !

(Coixos, sí; emperò, no acabats)


El correu del secretari


" Hola, acabo de recibir tu correo......... pero no sé quien eres????  de que nos conocemos??????? "


Puede que no nos conozcamos, Mari.
El caso es que figurabas en una lista de otros conocidos y te mande notícias de nuestro bloc, con el qual estamos divulgando la idea de crear un MUSEU DE L'HUMOR, aquí en Mallorca.

Salut i alegria !

*   *   *

" Hola amigo Toni,es una pena que es tan dificil tener ganas de hacer algo. A mi me gustaria que vosotros ya tuvieran un Museo d´humor.Adelante con el projecto y suerte.Besos Nema 

Muy preciosos los museos por el mundo "

----------També m'enroll amb tios.

No et posassis gelós, ara tu (Ha !)


*   *   *


" Toni: dues coses ràpides:

1. El març seré a palma uns quants dies. Quan tingui dates fixades te les dic tot d'una. tinc tantes ganes d ser per allà!!

2. A mi això del banc de l'humor em sembla una bona idea, si les institucions no volen posar-hi diners potser caldrà que els posem la gent. Jo almenys m'hi apunto.


T'escric aviat i et comento dates i tot plegat,


Jaume "


*   *   *

" Bona aqueixa!

 Memòries des de Brunei,

Marc "

Pep: 

Si no hi ha pressupost, a mi, al manco, me serveix per lligar. (Ha !)


Secretari, cojito rumbón


2 comentarios:

  1. Saps que te dic, ropit,

    que, si a més de que no me pagues ni convides a "Gambes de Sóller", treus les meves intimitats, acabaré per optar definitivament a desbancar-te com a xunguero President.

    Només tenc un emperò:
    Jo no m'hi menjaré el coco com fas tu virtualment.
    Jo el me roseg de bon de veres.

    Secretari, calatraví impertinent.


    Salut & Hu@mor

    ResponderEliminar
  2. DES DE AQUÍ VULL DENUNCIAR, COM A PRESIDENT DE LA SOCIETAT PROTECTORA DE L'HUMOR, QUE EL SECRETARI TONI ROTGER ÉS UN MENJADOR CONVULSIU DE GAMBES DE SÓLLER, NOMÉS QUAN EL CONVIDEN. AIXÍ S'EXPLICA EL PERQUÈ LA CONSELLERA DE CULTURA DEL CONSELL (PSM) NO VOL DONAR NI UN CÈNTIM D'EURO PER A CONSTITUIR EL MUSEU DE L'HUMOR, PERQUÈ SAP QUE EL SECRETARI S'HO GASTARIA TOT AMB GAMBES DE SÓLLER.

    ResponderEliminar