viernes, 20 de marzo de 2009

El dibuix del ministre canari



 Cada vegada que veia al ministre de Justícia Juan Carlos López Aguilar, no podia evitar pensar que el coneixia de qualque lloc. Però no m'hi capficava massa, perquè l'home és de Canàries i era poc provable una coincidència, ja que les meves estades a aquelles illes sempre eren per motius específics de periodista, i el polític no encaixava. Aquesta mateixa setmana, Andreu Buenafuente m'ha desvetllat el misteri. Va ser en el seu programa de nit, en el qual l'ara ex ministre i candidat pel PSOE a les europees, va assistir-hi com a convidat, i en el instant que ambdós personatges dibuixaven la caricatura de l'altre.
 Sense deixar de dibuixar, va fer referència a la seva participació a "Primeros encuentros de humoristas gráficos", a Granada, abril de 1979. "Yo tenía 17 años y tengo un recuerdo inolvidable", va dir, més o manco a Buenafuente. 
 Aquell jovenet, que va causar admiració entre els participants a aquelles jornades pel seu dibuixos, va fer colla amb el meu grup de principiants. Me va regalar un dibuix i jo un altra a ell. Quasi 30 anys després, he descobert la personalitat de l'autor del dibuix. A la dedicatòria posa: "aquí uno en pose electoral". Va ser premonitori, ja  que anys més tard seria ministre.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario

"Úllima Hora"- Infidelidad internacional